نوشته شده توسط : دختر کد نویس

فیفا ۱۹ (FIFA 19) یکی دو روزی است که رسما وارد بازار شده و به همین مناسبت هم نقدها و نمرات آن منتشر شده‌اند. منتقدان می‌گویند که نسخه‌ی امسال فیفا، مثل همیشه و همانطور که انتظار داریم، تغییراتی بزرگ و کوچک دارد، ولی خبری از انقلاب و جهش و تکامل نیست.

الکترونیک آرتز بخش کیک آف را تغییر داده است، تغییراتی کوچک به حالت آلتیمیت تیم وارد کرده و دنیای فیفا هم به لطف اضافه شدن لیگ قهرمانان حتی از قبل هم واقعی‌تر شده است. از طرفی، منتقدان به این موضوع هم اشاره می‌کنند که فیفا در مقابل تنها رقیب خود یعنی PES هنوز نیاز به تغییراتی در بخش روند بازی دارد و برخی اوقات حرفی برای گفتن ندارد.

فیفا 19

در ادامه سعی کرده‌ایم تعدادی از نقدهای بازی را به صورت خلاصه برای‌تان قرار دهیم.

IGN: نمره‌ی ۸.۲ از ۱۰

«فیفا همیشه درباره‌ی دو موضوع بوده است: یک بازی سرگرم کننده‌ی فوتبال و تلاش بسیار برای شبیه‌سازی دنیای واقعی این ورزش. فیفا ۱۹ چندان پیشرفتی در بخش اول ندارد، تنها چند تغییر گیم پلی به بازی آمده‌اند تا فرمول همیشگی فیفا را بهتر کنند، ولی بخش دوم به لطف اضافه شدن لیگ قهرمانان پیشرفت‌های بزرگی داشته است.»

Press Start: نمره‌ی ۸ از ۱۰

«فکر نمی‌کنم امسال افراد زیادی بگویند که این همان فیفا سال گذشته است. تغییرات بزرگ و کوچک همه‌ی بخش‌های بازی را شامل شده‌اند، برخی از این تغییرات خوب بوده‌اند و برخی دیگر سوال برانگیز. الکترونیک آرتز تلاش کرده است تا چه داخل زمین و چه بیرون آن، تکامل بزرگی به فیفا بدهد و قابلیت‌های جدید حالت کیک آف و پیشرفت‌های رابط کاربری فیفا ۱۹ را به نسل جدید این بازی تبدیل کرده‌اند.»

بازی FIFA 19

Game Informer: نمره‌ی ۸ از ۱۰

«فیفا ۱۹ تغییرات بزرگ و چندان جدیدی ندارد. بخش Career کاملا مثل سال گذشته است و تغییرات آلتیمیت تیم هم فقط به چشم طرفداران سفت و سخت آن می‌آید. با این حال، روند بازی آن‌قدر لذت بخش است که حتی با در نظر گرفتن مشکلات همیشگی فیفا، بتوانم بگویم که برخی اتفاقاتی که امسال دیدم، در نسخه‌ی سال گذشته روی نمی‌دادند.»

Eurogamer:

«می‌توانم بگویم که فیفا ۱۹ یک بازی عالی است، ولی نه بدون مشکل. از دیدگاه گیم پلی نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته‌ایم. بازی از فیفا ۱۸ روان‌تر است و این حس را می‌کنید که که کنترل بهتری دارید و بیننده‌ی یک بازی توسط هوش مصنوعی نیستید.»

بازی FIFA 19

می‌توانید تمام نمراتی که با بازی داده شده است را در ادامه ببینید.

بازی فیفا ۱۹ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴، کامپیوتر و هم‌چنین نینتندو سوییچ عرضه شده است. البته نسخه‌های ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ این بازی هم عرضه می‌شوند که کاملا با نسخه‌های امروزی فرق می‌کنند.

  • God is a Geek: نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰
  • IGN Spain: نمره‌ی ۹.۳ از ۱۰
  • GameCrate: نمره‌ی ۹.۳ از ۱۰
  • Forbes: نمره‌ی ۹.۲ از ۱۰
  • GamesRadar: نمره‌ی ۴.۵ از ۵
  • GameZone: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • PlayStation Lifestyle: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • Attack of the Fanboy: نمره‌ی ۴.۵ از ۵
  • Twinfinite: نمره‌ی ۴.۵ از ۵
  • DualShockers: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰
  • IGN: نمره‌ی ۸.۲ از ۱۰
  • Stevivor: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • Press Start: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • Game Revolution: نمره‌ی ۴ از ۵
  • USgamer: نمره‌ی ۴ از ۵
  • VideoGamer: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • Game Informer: نمره‌ی ۸ از ۱۰

تریلر پیش از عرضه‌ی FIFA 19 را می‌توانید در ادامه ببینید.

 

منبع: دیجی کالا مگ



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دختر کد نویس


رسانه کلیک
 – کمپانی نوکیا اخیرا فعالیتش را افزایش داده و محصولات جدیدی را روانه بازار کرده است. اگر می‌خواهید برنامه دوربین نوکیا را در تلفن هوشمند اندرویدی خود امتحان کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

همان طور که می‌دانید گوشی‌های نوکیا معمولا از نظر دوربین عملکرد خوبی دارند. یکی از دلایلی که باعث این عملکرد مناسب شده، استفاده از نرم افزار دوربین قدرتمند با قابلیت‌های فراوان است (با این ترفند همه گوشی‌های اندرویدی را به «عکاسی پرتره» مجهز کنید!).

 

برنامه دوربین نوکیا که در گوشی‌های جدید این کمپانی مانند نوکیا 6.1 قرار گرفته، از امکانات متعددی برخوردار شده است. این اپلیکیشن از نظر قدرت عملیات پردازشی در سطح بالایی حضور دارد و تصاویر را با کیفیت مناسبی به ثبت می‌رساند. این موارد در کنار سرعت مناسب باعث شده‌اند تا کاربران زیادی خواهان برنامه دوربین این برند باشند.

 
 

خوشبختانه برنامه دوربین نوکیا به صورت پورت شده برای کاربران سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی در دسترس قرار گرفته و قابل دانلود است. برای استفاده از این اپلیکیشن، برند و مدل تلفن هوشمندی که استفاده می‌کنید مهم نبوده و تنها باید به نسخه اندروید دستگاه توجه کنید. برنامه دوربین نوکیا برای دستگاه‌هایی که از اندروید 8 به بعد استفاده می‌کنند نصب می‌شود.

در برنامه دوربین نوکیا مودهای مختلف در دسترس‌تان قرار دارد و امکان سوایپ بین بخش‌های عکاسی پرو، بوکه لایو، ویدیو صحنه آهسته و تایم لپس موجود است. البته دقت کنید قابلیت بوکه در این برنامه تنها برای گوشی‌هایی که دوربین دوگانه دارند کار می‌کند.

نصب برنامه دوربین نوکیا در گوشی‌های اندرویدی بسیار ساده بوده و تنها باید فایل APK مربوط به آن را دانلود کنید. در صورتی که با مشکل فورس کلوز شدن اپ مواجه می‌شوید، از قسمت Apps در منوی تنظیمات، کش و دیتای برنامه را حذف کنید.

نظر شما در رابطه با برنامه دوربین نوکیا چیست؟ آیا می‌توان از این اپلیکیشن به عنوان جایگزین برنامه دوربین اصلی گوشی استفاده کرد؟

 


منبع: کلیک



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دختر کد نویس


رسانه کلیک
 – اپل چند روز پیش به صورت رسمی از آیفون های 2018 رونمایی کرد. گوشی آیفون 10 اس مکس موفق شده در AnTuTu امتیاز بالای 370 هزار کسب کند.

 

 

اپل برای جدیدترین پرچمداران خود، آیفون XS و آیفون XS مکس پردازنده A12 را در نظر گرفته است. این چیپست با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته و از 6 هسته پردازشی به همراه 4 هسته گرافیکی بهره می برد. این پردازنده دارای یک شبکه عصبی جدید است. 

 
 

پردازنده اپل A12 Bionic دارای دو خوشه بوده که یکی از آن ها از 2 هسته قدرتمند و خوشه دیگر از 4 هسته ضعیف بهره می برد. هسته های قدرتمند این پردازنده 15 درصد عملکرد بهتر و 40 درصد مصرف کمتری در مقایسه با نسل گذشته دارد. خوشه دیگر این چیپست تا 50 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.

اپل اعلام کرده عملکرد بخش گرافیکی این تراشه تا 50 درصد بهبود داشته و هوش مصنوعی آن در مقایسه با نسل گذشته پیشرفتی 8 برابری را تجربه کرده است.

بنچمارک AnTuTu به تازگی امتیاز آیفون 10 اس مکس را منتشر کرده است. این گوشی هوشمند توانسته در این بنچمارک امتیاز بسیار بالایی را به نام خود ثبت کند.

گوشی آیفون XS مکس در بنچمارک آنتوتو موفق به کسب امتیاز 372,106 شده است. در حال حاضر بالاترین عملکرد در بنچمارک AnTuTu مربوط به گوشی شیائومی بلک شارک بوده که موفق به کسب امتیاز 292,887 شده است. با توجه به این امتیاز، آیفون XS مکس تا 27 درصد عملکرد بهتری دارد.

شرکت هواوی در آینده از گوشی های میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی رونمایی می کند. این گوشی های هوشمند به پردازنده Kirin 980 مجهز می شوند که با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته اند. هواوی اعلام کرده این پردازنده در مقایسه با تراشه اپل A12 عملکرد بهتری دارد.

آیفون ایکس اس مکس به نمایشگر 6.5 اینچی، 4 گیگابایت رم، 64/256/512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی و باتری 3174 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

 

منبع: کلیک



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دختر کد نویس


رسانه کلیک
 – گزارش ها به رونمایی از گوشی های سامسونگ گلکسی P30 و P30 پلاس مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره می کنند.

 

 

سامسونگ در سال آینده از گوشی های پرچمدار جدید خود از سری S10 به صورت رسمی رونمایی می کند. برخی گزارش ها این محصولات را به عنوان اولین دستگاه های سامسونگ که به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شوند، معرفی کرده بودند. با این حال گزارشی جدید این موضوع را رد می کند.

 
 

به تازگی گزارشی از سوی Sammobile در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن، گوشی های گلکسی P30 و P30 پلاس به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شوند. لازم به ذکر است؛ فناوری مورد استفاده در این محصولات در مقایسه با گلکسی S10 متفاوت است و قیمت پایین تری دارد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط حساب کاربری MMDDJ در توییتر منتشر شده، گلکسی P30 با شماره مدل SM-G6200 به صورت انحصاری در بازار چین عرضه می شود. این افشاگر ادعا می کند که گلکسی P30 و P30 پلاس اولین گوشی های هوشمند سامسونگ مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند بود.

این محصولات به صفحه نمایش LCD مجهز می شوند. در حالی که گزارش های اولیه به عدم امکان استفاده از این فناوری در پنل های LCD اشاره کرده بودند، JDI موفق به توسعه نمایشگرهای LCD با قابلیت پشتیبانی از سنسور اثر انگشت در زیر آن ها شده است.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در ماه آینده میلادی از گوشی های گلکسی P30 و P30 پلاس به صورت رسمی رونمایی کند. شرکت موتورولا به تازگی در کشور چین گوشی های سری P30 را روانه بازار کرده است (موتورولا موتو P30 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 636 معرفی شد).

بر اساس گزارش ها، سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 از گلکسی S10 در سه نسخه مختلف رونمایی می کند. انتظار می رود قدرت این محصولات را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 با لیتوگرافی 7 نانومتریتامین کند.

 

منبع: کلیک



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دختر کد نویس


منبع: 


رسانه کلیک
 – اگر به دنبال یکی از بهترین‌ روش‌های اینترنتی برای کسب درآمد هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه چگونگی کسب درآمد با آپارات را به شما آموزش می‌دهیم.

سرویس ویدیویی آپارات این امکان را به افراد می‌دهد تا با انتشار ویدیو در کانال کسب درآمد کنند. در این حالت آپارات درصدی از درآمد تبلیغاتی خودش را برای صاحبان ویدیوها در نظر می‌گیرد و به آن‌ها پرداخت می‌کند.

 

اگر کانال پربازدیدی در این سرویس دارید و ویدیوهای اختصاصی فراوانی تولید می‌کنید، قابلیت کسب درآمد با آپارات می‌تواند بسیار به کارتان بیاید. حتی اگر هنوز کانال ویدیویی ندارید، نگران نباشید؛ چرا که همین امروز می‌توانید برای ساخت آن به صورت رایگان اقدام کنید. برای کسب درآمد با آپارات کافی است مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

 
 
  1. وارد صفحه مخصوص کسب درآمد آپارات شوید.
  2. روی دکمه «متوجه‌ام…قدم بعدی» کلیک کنید.

کسب درآمد با آپارات

  1. شرایط و تمامی قوانین نوشته شده را به دقت بخوانید و پس از آن روی دکمه «متوجه‌ام…قدم بعدی» کلیک کنید.

کسب درآمد با آپارات

  1. وارد حساب کاربری شوید یا اکانت جدید بسازید.
  2. در این بخش باید وضعیت تبلیغاتی خود را مشخص کنید.
  3. در این مرحله، درخواست شما برای فعال سازی کسب درآمد از آپارات ثبت می‌شود.

کسب درآمد با آپارات

بعد از طی این مراحل باید منتظر بمانید تا وضعیت شما از «منتظر تایید» به «تایید شده» تغییر پیدا کند. در این حالت با کلیک روی تصویر پروفایل و سپس بخش «درآمد از آپارات»، تنظیمات نمایش تبلیغات خود را اعمال کنید.

کسب درآمد با آپارات

کسب درآمد توسط آپارات به تعداد بازدیدکنندگان ویدیوهای منتشر شده بستگی خواهد داشت، بنابراین بهتر است برای بیشتر شدن تعداد مراجعه کنندگان‌تان تلاش کنید. در بخش راهنمای آپارات موارد مختلفی برای موفقیت بیشتر در این باره به کاربران ارایه می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم این صفحه را برای مدیریت کانال خود بخوانید.

پرداخت دریافتی شما از آپارات به واسطه وبسایت تبلیغاتی مرتبط با آن انجام می‌شود. شما باید در این وبسایت اطلاعات مربوط به حساب خود را وارد کنید و سپس برای دریافت درآمد درخواست دهید.

نظر شما در رابطه با قابلیت کسب درآمد با آپارات چست؟



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دختر کد نویس
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد